proectirovanie-BEL   obsledovania bel   engin2
         
etl-bel   sborka-pc-bel   shinomontaj-bel

Бухгалтэрыя

 

Асноўнымі задачамі бухгалтэрыі з'яўляюцца:

  • Арганізацыя бухгалтарскага ўліку гаспадарча-фінансавай дзейнасці і справаздачнасці ў арганізацыі;
  • Кантроль за эканомным выкарыстаннем матэрыяльных, працоўных і фінансавых рэсурсаў, захаванасцю уласнасці арганізацыі.

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі на бухгалтэрыю ўскладаюцца наступныя функцыі:

  • Фарміраванне ў адпаведнасці з заканадаўствам аб бухгалтарскім уліку ўліковай палітыкі, зыходзячы з структуры і асаблівасцяў дзейнасці арганізацыі, неабходнасці забеспячэння яе фінансавай устойлівасці;
  • Ўкараненне перадавых формаў і метадаў бухгалтарскага ўліку на аснове шырокага прымянення вылічальнай тэхнікі;
  • Арганізацыя ўліку асноўных фондаў, сыравіны, матэрыялаў, паліва, грашовых сродкаў і іншых каштоўнасцяў прадпрыемствы, выдаткаў вытворчасці і звароты, выканання каштарысаў расходаў на аснове максімальнай цэнтралізацыі ўлікова-вылічальных работ і прымянення сучасных тэхнічных сродкаў і інфармацыйных тэхналогій, прагрэсіўных метадаў ўліку і кантролю;
  • Фарміраванне і своечасовае прадстаўленне поўнай і дакладнай бухгалтарскай інфармацыі аб дзейнасці арганізацыі, яе маёмасным становішчы, прыбытках і выдатках;
  • Своечасовае адлюстраванне на рахунках бухгалтарскага ўліку аперацый, звязаных з іх рухам, налічэннем і пералікам падаткаў, адлічэнняў ад прыбытку і іншых плацяжоў у дзяржаўны бюджэт;
  • Забеспячэнне законнасці, своечасовасці і правільнасці афармлення дакументаў;
  • Арганізацыя разлікаў па заработнай плаце з работнікамі прадпрыемства;
  • Ажыццяўленне кантролю за своечасовым правядзеннем інвентарызацыі грашовых сродкаў, таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў і разлікаў;
  • Пагашэнне ва ўстаноўленыя тэрміны запазычанасцяў банкам па пазыках, а таксама адлічэнне сродкаў на матэрыяльнае стымуляванне работнікаў арганізацыі;
  • Адлічэнне сродкаў на матэрыяльнае стымуляванне работнікаў арганізацыі;
  • Складанне бухгалтарскай справаздачнасці на аснове дакладных першасных дакументаў і адпаведных бухгалтарскіх запісаў, своечасовае прадстаўленне яе ў адпаведныя органы;
  • Прыняцце мер па папярэджанні недастач, незаконнага расходавання грашовых сродкаў і таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў, парушэнняў фінансавага і гаспадарчага заканадаўства;
  • Прыняцце мер па назапашванні фінансавых сродкаў для забеспячэння фінансавай устойлівасці арганізацыі;
  • Ажыццяўленне сумесна з іншымі падраздзяленнямі эканамічнага аналізу фінансава-гаспадарчай дзейнасці прадпрыемства па дадзеных бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці з мэтай выяўлення ўнутрыгаспадарчых рэзерваў, ліквідацыі страт і непрадукцыйных выдаткаў;
  • Забеспячэнне строгага захавання касавай і разліковай дысцыпліны, правільнае выдаткоўванне атрыманых у банках сродкаў па прызначэнні, захаванне парадку выпіскі чэкаў і захоўвання чэкавых кніжак;
  • Забеспячэнне фарміравання, вядзення і захоўвання бухгалтарскіх дакументаў і бухгалтарскага архіва ва ўстаноўленым парадку;
  • Складанне балансу і аператыўных зводных справаздач аб даходах і выдатках сродкаў, аб выкарыстанні бюджэту, іншы бухгалтарскай і статыстычнай справаздачнасці і прадастаўленне іх ва ўстаноўленым парадку ў адпаведныя органы;
  • Аказанне метадычнай дапамогі работнікам падраздзяленняў арганізацыі па пытаннях бухгалтарскага ўліку, кантролю, справаздачнасці і эканамічнага аналізу;
  • Ажыццяўленне кантролю за:

    - правільным і своечасовым афармленнем прыёму і расходавання сыравіны, матэрыялаў, паліва, гатовых вырабаў, тавараў і іншых каштоўнасцяў, за своечасовым прад'яўленнем прэтэнзій да пастаўшчыкоў;

    - cвоечасовым спагнаннем дэбіторскай і пагашэннем крэдыторскай запазычанасці;

    - правільным расходаваннем фонду аплаты працы, вылічэннем і выдачай ўсіх відаў прэмій, узнагарод і дапамог, захаваннем устаноўленых штатаў, службовых акладаў, каштарысаў адміністрацыйна-гаспадарчых i iншых расходаў, а таксама выкананнем плацежнай і фінансавай дысцыпліны;

    - абгрунтаваным і законным спісаннем з бухгалтарскага балансу недастач, страт, дэбіторскай запазычанасці і іншых сродкаў;

    - правільным і своечасовым правядзеннем і афармленнем ва ўстаноўленым парадку пераацэнкі таварна-матэрыяльных каштоўнасцяў;

  • Ажыццяўленне павышэння кваліфікацыі супрацоўнікаў бухгалтэрыі;
  • Удзел у распрацоўцы дакументаў сістэмы менеджменту якасці прадпрыемства;
  • Забеспячэнне ўкаранення СМЯ ў бухгалтэрыі.